Citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn

In samenwerking met Degen en Leideritz wisten wij Apeldoorn Marketing te overtuigen van de campagne Gewoon in Apeldoorn. Daarom mogen wij ons hét citymarketing bureau van Apeldoorn noemen en daar zijn wij als Apeldoorns reclamebureau best een beetje trots op!

Gewoon in Apeldoorn

Apeldoorn heeft als stad al veel te bieden. Het leukste uitje van Nederland? 478 evenementen in 2017? De MKB vriendelijkste stad van Nederland? Gewoon in Apeldoorn! Maar zijn wij ons daar wel van bewust? Daarnaast zijn Apeldoorners bescheiden, maar we mogen best trots zijn op al het moois wat onze stad te bieden heeft. Dit is de basis geweest voor de citymarketing campagne.

Middelen campagne

Bij de lancering van de campagne werden de toegangswegen naar Apeldoorn voorzien van vlaggen. Door de hele stad hingen posters en mupi’s en op het stadhuis hingen vier grote banieren. Bezocht je de stad, dan kon je niet om onze citymarketing campagne heen!

Website campagne

Op Gewooninapeldoorn.nl  staat alle informatie over wonen, werken of ondernemen in Apeldoorn. En natuurlijk wat er allemaal te doen is in de stad. Onderdeel van de campagne is ‘Stad van de Apeldoorners’ waarbij Apeldoorners vertellen wat voor hen Gewoon in Apeldoorn betekent.

Mupi's citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn Mupi's citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn Mupi's citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn Banieren stadhuis citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn Banieren stadhuis citymarketing campagne Gewoon in Apeldoorn